Pakowanie przesyłek w sklepie internetowym

  (0)

Sklepy internetowe stają się coraz popularniejsze. Łatwość założenia i komfortowa forma sprzedaży sprawiają, że wiele osób decyduje się na tego typu biznes. Wymaga on jednak oprócz żyłki handlowca także przemyślanej strategii pakowania i wysyłki, aby cały proces był wygodny, praktyczny i ekonomiczny. Wybór odpowiednich opakowań powinien poprzedzić rekonesans na rynku i przemyślenie całej strategii. Opakowania dla sklepów internetowych to też doskonały sposób na reklamę i stworzenie profesjonalnego wizerunku. Jak zatem wykorzystać tę szansę ? Jakich akcesoriów używać ? O czym warto pamiętać, wybierając konkretne rozwiązania ? Odpowiedzi wraz z przydatnymi wskazówkami — poniżej.

 

Pudełka pakowe

Pakowanie przesyłek w sklepie internetowym powinniśmy zacząć od wyboru pudelek. To główny element, który zapewnia odpowiednią ochronę przedmiotów, wygodę, a także reklamę. Są one dobrym rozwiązaniem, jeśli w sklepie internetowym wysyłamy towar o podobnym rozmiarze.

Warto również zwrócić uwagę na nadruki, które mogą znaleźć się na pudełkach. Większość osób nie przywiązuję do tego elementu wagi, a to duży błąd. Tak duża powierzchnia może być wykorzystana jako doskonale miejsce na reklamę naszej firm. Opakowania z nadrukiem doskonale nadają się do tego celu. Możemy na pudełku umieścić logo naszego sklepu, hasło reklamowe lub odnośnik na Facebooka.

Taśmy z nadrukiem

Taśmy z nadrukiem to kolejny element, jaki możemy używać do zabezpieczania naszych paczek. Zamówić je możemy w wielu firmach, które zajmują się ich produkcją. Wystarczy złożyć zamówienie i wysłać logo firmy a w zamian otrzymamy gotowe taśmy klejące. Takich rozwiązań używają największe firmy takie jak Amazon. Podobnie wykorzystać możemy taśmy ostrzegawcze. Dodanie dyskretnego logo do znaku ostrzegawczego będzie znakomitym posunięciem.

Foliopaki

Bardzo przydatnym elementem podczas pakowania i wysyłki są folie kurierskie. Są to foliowe worki, do których możemy włożyć większe elementy a na worek nakleić list przewozowy. Ich dużą zaletą jest szeroki wybór rozmiarów. Dzięki temu nie będziemy musieli martwić się, że przesyłka nie zmieści się do koperty czy pudełka. Są szczególnie przydatne, kiedy w naszym asortymencie występują towary o różnym rozmiarze. Jeśli foliopak jest za duży, można go mocniej naciągnąć, co da grubszą warstwę zabezpieczenia. Takie opakowania kurierskie, choć przeważnie są dostępne w czarnej kolorystyce, możemy poszukać i nieco bardziej wyróżniających się kolorów, które zainteresują odbiorców.

Koszulki i opakowania

Bardzo przydatnym zabezpieczeniem są koszulki i opakowania przezroczyste. Jeśli chcemy dodatkowo zapakować cenną zawartość, aby nie uległa zamoczeniu, lub zarysowaniu możemy do tego celu wykorzystać właśnie koszulki kurierskie. Są one podobne do tych zwykłych, ale wykonuje się je z trwalszych materiałów. Mają też specjalne zapięcia, dzięki którym możemy w bezpieczny sposób umieścić zawartość.

Koperty kurierskie

Jeśli zajmujemy się sprzedażą małych produktów takich jak płyty czy czapki do ich pakowania i wysyłki doskonale nadadzą się koperty kurierskie. Są nieco tańsze niż opakowania kartonowe, a zapewniają równie wysoki poziom ochrony. Mają one naklejoną kieszonkę na list przewozowy oraz komfortowe zapięcie, które po zerwaniu zabezpieczenia zakleić kopertę bardzo solidnie. Koperty foliowe wykonane są z wytrzymałego tworzywa sztucznego, które jest też nieprzemakalne.

Kupić możemy — standardowe białe — lub zamówić spersonalizowane modele. Koperty kurierskie z nadrukiem są tylko nieco droższe, ale wyglądają znacznie lepiej. Możemy pokusić się o kolor loga naszej firmy lub po prostu życzenia miłego dnia.

Komentarze (0)
z 0

Brak komentarzy. Bądź pierwszy!