Reklama na opakowaniach

  (0)

Reklamodawcy nieustannie poszukują nowych nośników przekazu reklamowego. Te używane nieustannie z czasem stają się "niewidzialne". Po pierwszym zachwycie przyzwyczajamy się do obecności w przestrzeni publicznej billboardów, plakatów czy citylightów. Cyfrowe nośniki reklamowe, zintegrowane z social mediami czy mobile reklamą już też przestały nas stymulować. Agencje reklamowe z coraz większą intensywnością poszukują takich nośników reklamy, które "wejdą" do naszych domów i tam pozostaną chociaż na chwilę.

Opakowania z nadrukiem reklamowym

Jednym z bardziej atrakcyjnych nośników informacji reklamowej, docenionej chyba przez wszystkich producentów, bez względu na charakter produkcji, są opakowania. Codziennie każdy z nas robi większe lub mniejsze zakupy. Kupujemy w sklepikach osiedlowych, supermarketach, ale i w eleganckich butikach. Kupujemy produkty niezbędne nam do codziennego życia, ale i te luksusowe, które skusiły nas nagle swoim wyglądem lub ceną.

Naszymi zakupowymi wyborami rządzi wiele czynników, jednym z nich jest reklama, nawet wtedy, gdy nie zdajemy sobie z tego sprawy. Informacje o produktach docierają do naszej świadomości z wielu różnych kierunków i pozostają tam. Przywołane nagle w czasie zakupów drobnym nawet skojarzeniem decydują o takim a nie innym wyborze. Czasem motywuje nas do kupienia produktu "pani z telewizji", czasem nazwa firmy, która już się sprawdziła a czasem po prostu ciekawość tego co jest w środku, w opakowaniu.

Badania marketingowe pokazują jak ważne dla klienta jest opakowanie, jak bardzo opakowanie produktu decyduje o naszych wyborach. Musi przyciągać wzrok, pozostawiać jasny przekaz, identyfikować się z zawartością. To dlatego rynek opakowań w ostatnich latach stał się tak ważną dziedziną sprzedaży i marketingu. Produkt i jego opakowanie to jednocześnie podstawa dla skutecznej, dobrze skierowanej reklamy, takiej która zapada w pamięć i motywuje do ponownego zakupu.

Opakowanie jako nośnik reklamy

W ślad za coraz to lepszym rozumieniem istoty reklamy pojawiły się firmy oferujące spersonalizowane opakowania dla wszelkiego rodzaju produktów. Największym powodzeniem od początku cieszą się opakowania z indywidualnym nadrukiem. Tego typu opakowania przygotowane dla jednego odbiorcy mogą zostać wykorzystane na kilka sposobów. Przede wszystkim tworzą ścisłą integrację produktu i producenta. Jasny przekaz reklamowy widoczny na opakowaniu ma natychmiast stworzyć skojarzenie u konsumenta z producentem i całym wachlarzem jego produkcji. Ale nie wyłącznie. Indywidualny nadruk na opakowaniu tworzy wiele możliwości i daje danemu zleceniodawcy pełną swobodę przekazu treści i komunikatu do konsumenta.

W świecie marketingu doskonale sprawdzają się akcesoria opakowaniowe jako dodatki do głównego produktu. Wszelkie taśmy pakowe reklamowe z nadrukami czy foliopaki z nadrukiem o dowolnym przekazie nie tylko stanowią ważny element całości opakowania, wygodny i funkcjonalny, ale dodatkowo dzięki spersonalizowanemu przekazowi stanowią doskonały nośnik reklamy dla producenta produktu lub usługi. Treść na tych funkcjonalnych akcesoriach może być dowolna, chociaż najczęściej firmy stosują logotyp lub przekazują treści związane z produktem.

Taśmy pakowe z nadrukiem 

Nadruki firmowe na taśmach pakowych to popularna forma reklamy produktu lub firmy. Taśmy stanowią niezbędną część procesu pakowania produktów, pełnią funkcję przede wszystkim użytkową. Ale jednocześnie stanowią doskonały nośnik reklamy podkreślający i kierujący uwagę do producenta czy autora usług.

W świecie reklamy można wykorzystywać każdy nośnik do komunikacji z konsumentem. Jednym z nich są opakowania, ale to oczywiste. Sztuką dobrej reklamy, otwartej na potrzeby konsumenckie jest umiejętność dotarcia jak najbliżej konsumenta. Dlatego reklama wykorzystuje wszelkie ścieżki, by dotrzeć do niego i jego domu. A gdy znajdzie się tak blisko odbiorcy szansa na pozostanie z nim długo jest największa. To dlatego same opakowania i akcesoria ułatwiające czynność pakowania stają się coraz atrakcyjniejsze i coraz praktyczniejsze, robią wszytko, by jak najdłużej pozostać w obszarze zainteresowania odbiorcy.

Komentarze (0)
z 0

Brak komentarzy. Bądź pierwszy!