Prowadząc własny e-biznes warto zainwestować w rozpoznawalność marki, logo, znaku swojej firmy po to, aby nasi klienci kojarzyli i potrafili kolejny raz skorzystać z oferty naszej firmy. Anonimowość w e-biznesie jest ogromnym problemem, szczególnie jeśli duża część e-sprzedaży opiera się o platformy handlowe, które działają w taki sposób, aby klient nie kojarzył sprzedawcy , tylko właśnie platformę. Jeśli mamy już zaprojektowane logo, świetnym nośnikiem naszej reklamy są taśmy pakowe z indywidualnym nadrukiem.
Internet jest o tyle specyficznym miejscem dla marketingu, że rządzi się zupełnie innymi prawami niż stacjonarna sprzedaż, podstawowym problemem każdej e-firmy jest to, jak sprawić, aby klienci wybrali naszą ofertę ponownie, co zrobić, aby robiąc zakupy w sieci kolejny raz do nas powrócili, trafili. Badania preferencji konsumenckich udowadniają, że w aspekcie zakupów w sieci istotna jest nie tylko graficzna oprawa strony, zdjęcia i opis produktu, ale także sam moment otrzymania przesyłki. Jest to z psychologicznego punktu widzenia chwila zaspokojenia konsumenckiej potrzeby i dobrze było by, gdyby estetyka opakowania, a także szata graficzna wzbudzały pozytywne skojarzenia, niech otrzymanie paczki będzie chwilą równie przyjemną jak moment dokonywania zakupu. W zależności od tego, jaki produkt sprzedajemy, dostosowujemy opakowania , często jednak wielkość i rodzaj sprzedawanych w firmie produktów różnią się od siebie zasadniczo i trudno zainwestować w logo firmy np na kartonach.
Natomiast taśmy pakowe z indywidualnym nadrukiem
są o tyle wygodne, że można zastosować je na każdym opakowaniu, zarówno na kartonie, jak i foliopaku. Doskonale zabezpieczają przesyłkę, ale także dają ogromna szansę, że klienci zapamiętają naszą nazwę, adres strony internetowej i w przyszłości kolejny raz powrócą do nas na zakupy.Sprawne użycie taśmy pakowej z indywidualnym nadrukiem powoduje, że odbiorca musi dosłownie chwilę pobyć z przesyłką, nasz mózg w tym czasie działa i zapamiętuje, podświadomość szufladkuje skojarzenia z firmą, stosując tą technikę zwiększamy szansę swojej firmy na ponowny wybór w przyszłości, ponieważ to, co już poznane, doświadczone, wydaje się konsumentowi pewniejsze i bezpieczniejsze.