Taśmy pakowe z indywidualnym nadrukiem

  (0)

Prowadząc własny e-biznes warto zainwestować w rozpoznawalność marki, logo, znaku swojej firmy po to, aby nasi klienci kojarzyli i potrafili kolejny raz skorzystać z oferty naszej firmy. Anonimowość w e-biznesie jest ogromnym problemem, szczególnie jeśli duża część e-sprzedaży opiera się o platformy handlowe, które działają w taki sposób, aby klient nie kojarzył sprzedawcy , tylko właśnie platformę. Jeśli mamy już zaprojektowane logo, świetnym nośnikiem naszej reklamy są taśmy pakowe z indywidualnym nadrukiem.  

Internet jest o tyle specyficznym miejscem dla marketingu, że rządzi się zupełnie innymi prawami niż stacjonarna sprzedaż, podstawowym problemem każdej e-firmy jest to, jak sprawić, aby klienci wybrali naszą ofertę ponownie, co zrobić, aby robiąc zakupy w sieci kolejny raz do nas powrócili, trafili. Badania preferencji konsumenckich udowadniają, że w aspekcie zakupów  w sieci istotna jest nie tylko graficzna oprawa strony, zdjęcia i opis produktu, ale także sam moment otrzymania przesyłki. Jest to z psychologicznego punktu widzenia chwila zaspokojenia konsumenckiej potrzeby i dobrze było by, gdyby estetyka opakowania, a także szata graficzna wzbudzały pozytywne skojarzenia,  niech otrzymanie paczki  będzie chwilą równie przyjemną  jak moment dokonywania zakupu. W zależności od tego, jaki produkt sprzedajemy, dostosowujemy opakowania ,  często jednak wielkość i rodzaj sprzedawanych w firmie produktów różnią się od siebie zasadniczo i trudno zainwestować w logo firmy np na kartonach.

Natomiast taśmy pakowe z indywidualnym nadrukiem 

są o tyle wygodne, że można zastosować je na każdym opakowaniu, zarówno na kartonie, jak i foliopaku. Doskonale zabezpieczają przesyłkę, ale także dają ogromna szansę, że klienci zapamiętają naszą nazwę, adres strony internetowej i w przyszłości kolejny raz powrócą do nas na zakupy.Sprawne użycie taśmy pakowej z indywidualnym nadrukiem powoduje, że odbiorca musi dosłownie chwilę pobyć z przesyłką, nasz mózg w tym czasie działa i zapamiętuje, podświadomość szufladkuje skojarzenia z firmą, stosując tą technikę zwiększamy szansę swojej firmy na ponowny wybór w przyszłości, ponieważ to, co już poznane, doświadczone, wydaje się konsumentowi pewniejsze i bezpieczniejsze.

Drugim, równie ważnym aspektem dla którego warto zainwestować w taśmy pakowe z indywidualnym nadrukiem jest budowa pozytywnego wizerunku firmy na rynku. Klient, który otrzymuje taką paczkę odnosi wrażenie, że firma, sklep w którym dokonał zakupu jest profesjonalna, ponieważ przedstawia się mu nawet na takim etapie transakcji, jaką stanowi dostawa paczki. Indywidualne materiały do pakowania, zaprojektowane specjalnie dla danego sklepu są z punktu widzenia reklamy firmy bardzo istotne, Pokazują, że firma dba o klienta, ponieważ zapewnia bezpieczną dostawę, estetycznie pakuje nasze zakupy i zależy jej, żebyśmy zapamiętali jej nazwę, logo, adres nie tylko w sieci, ale także w realu. z punktu widzenia ekonomii firmy zamówienie taśm pakowych z indywidualnym nadrukiem nie jest już wcale drogie, kiedyś rzeczywiście wymagało to przeznaczenia dość znacznego budżetu na cele reklamowe. Obecnie jednak firmy trudniące się produkcją opakowań bardzo często oferują gratis projekt graficzny, zamówienie realizowane jest już od niewielkiej ilości zindywidualizowanych produktów i zazwyczaj nie trzeba wcale długo czekać na jego realizację. Sprawny grafik z pewnością stworzy taśmę pakową dostosowaną do potrzeb naszego biznesu, która może stać się wizytówką naszej firmy w momencie dostawy, stanie się ona znakiem rozpoznawczym naszej firmy, będzie ją fizycznie przedstawiać podczas pierwszego kontaktu paczki z klientem. Jest to równie ważny moment jak dokonywanie zakupu na stronie internetowej naszej firmy i warto o tym pamiętać.

Komentarze (0)
z 0

Brak komentarzy. Bądź pierwszy!